2010. július 13., kedd

♥ 1 hónap ♥

Ma van egy hónapja hogy megérkeztünk a nagy Ámerikába:) Gyorsan eltelt.
Vasárnap BBQ volt, mi készítettük a hamburgereket, meg hot dogokat, nem kicsit volt meleg.:D
Az elé a bizonyos VB meccs elé is leültem. Hát mit mondjak, nagyon jó érzés elveszteni egy fogadást a célegyenesben...:) Pedig jó lett volna ha Tomi kimosta volna cipőm, mert kezd koszos lenni:P:D Egész nap megkaptam a Go Espana-t ráadásul rengeteg piros-sárga arcú gyerkőc szaladgált körbe-körbe.;) van ilyen
Tegnap pedig az a bizonyos hétfő. Irány Philadelphia. :) Nagy tervekkel vágtunk neki az útnak. 7:30kor reggeli, Mark nagyon rossz hangulatban volt, és ez sajna ránk is kihatott.:( KB 2.5 órás út vezetett a városba, végigaludtam persze. Elején kicsit nehéz volt, mivel az amerikai autópálya nem éppen a zökkenőmentességről híres. Elég meglepő, ráadásul egy sulibusszal mentünk, kegyetlen...
Philadelphia pedig, WOW. Szép város, nyugis, itt-ott egy magas épület, elég hangulatos. Még mielőtt megtaláltuk a visitor center-t betértünk a Dunkin´s Donuts-ba, alap dolog:D
Vettünk egy 5 dolláros busz jegyet, ez lényegében egy turista buszra szól, ami egy adott útvonalon közlekedik, megáll rengeteg nevezetességnél, le lehet szállni ahol akarsz, majd a következőre felszállni ha jön. Első megálló a LOVE park volt, gyors fényképezkedés majd irány tovább.... ROCKY!!!!!!!!! Igen vééégre. Itt se maradhatott el a közös kép a híres nevezetes Rocy Balboa-val:P Majd felfutottunk a lépcsőn,(tüdőm ottmaradt:D) gyönyörű látvány tárult elénk a lépcsők tetejéről. Itt van a művészeti múzeum, Renoir kiállítással. Sajnos ez most zárva volt.
Utolsó előtti állomás az Independence Hall, ide is jegy kell a belépéshez, ami már elfogyott mire mi oda jutottunk:( De egy alapos átvizsgálás után megnézhettük az épület parkját;)
És végül,a kihagyhatatlan, rendkívül fontos Liberty Bell:):) Nagy terveink voltak a haranggal:D (HIMYM)...ez sajnos nem jött össze, de a kép megvan. Nem értem Barney-éknak hogy sikerült olyan könnyen bejutni, illetve meg is nyalni,oké hogy ez egy sorozat, no de akkor is:D
Egy ebéd a Subway-ben, majd egy kis vásárlás. Örömmel jelenthetem be, hogy megvettem a Beatles-es matricát:):) 23 dollárról leszállították 8!!!ra. Nem hagyhattam ott.:) Nagyon csiniii:) Illetve, 2en meg is dícsérték a cipőm:) Az egyik egy fekete srác volt: ...Wow...mikor hallottam, nem mertem odanézni:D Erre, so cute, where did you by your shoes? Hát mondom otthon:D Nem egy márkás darab. Nagyon tetszett neki.:D:D Egy nő pedig a mekiben:) Hát szívesen odaadom neki, ha megveszi nekem azt a csodás Nike cipőt:P
Kedd housekeeping-en voltam, egyedül:( Ennek ellenére nem volt mit csinálnom, már 11Kor készen voltam, úgy hogy már csak 10 bunk volt hátra. Találtam egy összefirkált Justin Bieber posztert, hihetetlen, de igaz, van ilyen ember is :D( ´´úgy éneklek mint egy 3 éves kislány´´volt ráírva....van benne vmi.) 2-re végeztem, Mark jó szívének hála, mehettem pihenni, nem kellett 3ig dolgoznom. Jó kis nap. Este moziba mentünk, a film pedig a Grown Ups. Egyszer nézhető, vannak benne poénok, lehet rajta nevetni, de semmi több, nulla mondanivaló. Esti programnak jó volt. A tegnapi hazaút viszont nem volt zökkenőmentes. Táborban látjuk hogy Edie nincs velünk, ott hagytuk a mozinál, vagyis inkább nem szállt fel a buszra. Ez egy másik történet.... Szerencsére megkerült, nem kicsit izgultunk.
Végre anyáékkal is beszéltem skype-on, egy hónap után azért nem árt. Sikerült összehozni egy konferenciahívást Németországgal is:)
Ma esti program KMart. Minden oké. Gyógyulgatok:)
Pusziii mindenkinek
U.I.: Holnap feltöltöm a képeket:)

2 megjegyzés:

  1. Egy hónap ?
    Most pedig a két nap alatt kétszer is órákon át:)
    Nagyon tetszett csevegni és kapcsolatot teremteni a Felvidék-Amerika-Németország között.
    Puszi....

    VálaszTörlés
  2. Szia Réka!!
    Ááá szinte élmény olvasni az élménybeszámolódat :D
    És hogy ti is szereted a HIMYM-t :D
    Szóval csak annyit üzennék, hogy legyen még száz ilyen élményed odakint, és dicsérje meg még jó pár fekete srác a cipődet ;) :D
    Tudom, nyáron már nem leszel itthon, de azért ha hazajöttél, akkor esetleg valahol, nálatok vagy nálunk találkozhatnánk :) és akkor többet is mesélhetsz :)
    Sok sok puszit küld:
    Berni ( na jó és az egész Zilai család) :D

    VálaszTörlés