2010. július 11., vasárnap

Réka against Dirty Dishey Johnson Jr.

Holnap Philadelphiaaaaa:) Jupppíí. Remélem jó lesz. 7:30kor reggeli, majd egy kb 2.5 órás út veszi kezdetét. Rocky fever:P Nagyon kell már ez a szabadnap.
Tegnap prepen voltunk, mindent nagyon gyorsan befejeztünk. Este pedig ice cream night volt, mindenféle fagyival, meg öntettel. nyammiii
Egy movie night is létrejött, először a Fűrész 5. amit sose akartam megnézni, de hát így alakult. rájöttem hogy nem is anyira félelmetes, inkább gusztustalan:/ Az est hátralévő részében pedig Iron Man. Nem volt nagy hangulatom sokáig fent maradni. Nagyon nem voltam jól, köhögtem,be voltam rekedve, biztos a Dorney Park tett be. Most már valamivel jobb, estére megittam egy Neocitrant.
Vasárnap pedig late sleep. Csak 8:30-ra kellett mennünk reggelire. A dish roomba vagyok beosztva. Hát mit mondjak, ez a nap se telt események nélkül, és még nincs vége.
Hol is kezdjem? Folytattam a tegnap esti botladozást, majdnem hasra estem a lépcsőn, szerencsére senki nem látta :D:D De mindenképpen a legszebb, (eddig): rakodtunk le a vizes illetve limonádés kancsókkal, én meg addig hajolgattam, míg az egyiket meg nem böktem ééééés egy teli kancsó jeges limonádé rázúdult a hajamra, végig a bal felemen:O :D:D Hát nem baj, reggel mostam hajat:) Most meg mindenhol méhecskezümmögést hallok :D:D
Este BBQ night, még nem tudom hova vagyok beosztva.
Most épp a lounge-ban ülünk, nemsokára kezdődik a döntőőőőő....és vége a vébének...hát nem tudom, nem vagyok elkeseredve annyira. Jobb lesz ez így. De azért remélem megnyerem a fogadást:) Oranje!Oranje!!!!:D



Ezek még képek a múltkori Hawaii day-ről, annyit elárulok, hogy nem hawaiiakra hasonlítottunk:P De jó kis nap volt:)

2 megjegyzés:

  1. Inkább romákra, .....de nem baj :)
    Remélem, még sok sok fotót rejtegetsz a tarsolyodban, kíváncsian várjuk.
    Puszi.

    VálaszTörlés