2010. július 9., péntek

Roller coaster powa- screaaaaaam

Július 6. Kedd, reggel 6:45 reggeli. Előzmények: kb hajnali 3-ig egy percet nem aludtam, 5:50-kor persze kelés, és hát elég fárasztó napnak nézünk elébe. Persze pont hétfő éjjel kell olyan melegnek lennie, hogy minden ablak kinyitásával sem mozog a levegő.Sebaj. 5:50kor felkeltem, mindössze 2 óra alvással, és nekivágtam a napnak. Gyors reggeli, utána egy kis munka a dishroomban, majd indulhat a Kitchen Staff a vidámparkba. Mindenki nagy izgalommal fogott egy kis barna zacsit, amiben a snack volt: chips, cookie, kakaó, Oreo keksz... meg se lepődöm :D
Egy sárga iskolabusz várt ránk, volt kb 5 percünk hogy visszaszaladjunk a cuccainkért, de sikerült:) Szépen elbúcsúztunk és irány a Dorney Park. Fiúknak valamivel egyszerűbb a feladata, csupán a bejáratot kell figyelniük, 1óra munka, 2óra szabad. Hát a lányoké már nem ennyire fényes. Be lettünk osztva egy-egy bunk-hoz és az ottani gyerekfelügyelőkkel kellett lennünk. Figyelni a gyerekekre, ha valaki fel akar ülni akkor vele mész, stb.
Kegyetlen nagy hőség volt, sütött a nap, semmi felhő.
Dorney Park:http://www.dorneypark.com/ nagyon durva, tele hullámvasúttal, mint a filmekben.Ezek a kislányok nagyon bátrak, mindenre fel akarnak ülni, én meg ott remegek, hogy nem biztos hogy ez olyan jó ötlet, de aztán nehogy már bátrabb legyen a 9 éves:P Így végülis felültem, durva menet volt, a sikítást egy idő után már nem lehetett hallani. Kedvencem: Talon http://www.ridezone.com/rides/coasters/talon/talon20010588/20010514-06-a.jpg
Kingust is rászedtem hogy menjünk, végül nagyon imádta :) http://www.dorneypark.com/public/kiosks/videomodule.cfm?mode=video&ID=8&MediaTypeID=5&kioskmode=yes egy kis videó
Egyik hullámvasút előtt kicsit rosszul voltam, szédültem, kicsit féltem hogy ott esek össze, pedig rengeteg vizet megittam( mindig volt check-point amikor pihentünk, meg ha kérsz egy pohár vizet egy standnál akkor adnak, jéggel meg minden), lehet hogy gyorsan ettem meg az ebédet, mert sietnem kellett. De felültem. Kicsit mondjuk féltem hogy ez után a gyerek hullámvasút után fogok hányni:D de minden oké volt.:)
6:30-kor a kislányok hazamentek, és mi is megkaptuk a szabadot. Gyors fürdőruha csere, és indulhat a buli. Először a vizes részre ültünk fel. Hát ez valami kegyetlen. Egy hajóba kell beülni, felvisznek a magasba, utána pedig jön a szabadesés.:D a vízbe. Leírhatatlan a csobbanás, mindened vizes lesz, mindened:D A ride után pedig ha felmész a hídra, és frontálisan eltalál a víz, isteni :)
Kicsit megszárítkoztunk és irány a többi hullámvasút, azzal az elhatározással hogy ha már itt vagyunk mindent kipróbálunk. Be is álltunk a Demon Drop nevű akármicsoda sorába, de gyorsan meg is gondoltuk magunkat :D http://www.rollercoasterfreak.com/Demon_Drop_Tribute/Demon_Front1.jpg felvisz a magasba, utána pedig kidob. Ennyi elég volt.:P
Sajnos nem volt annyi időnk hogy mindent kipróbáljunk, de azért a nagyok megvoltak. Hydra, ez abszolút nem volt vészes: http://www.dorneypark.com/public/inside_park/rides/thrill_rides/hydra/animations.cfm
DE aztán jött csak a java. Steel force. Egy óriási, piros hullámvasút. Semmi csavar nincs benne, csupán hatalmas hullámok. A nagy rábeszélés után próbáltunk kibúvót keresni hogy miért ne üljünk fel, de végülis arra jutottunk hogy úgyis bánni fogjuk ha nem ülünk fel, meg mikor jutunk újra vissza. Beszálltunk a kocsikba,és felvittek a magasba, rengeteg káromkodás elhangzott, kegyetlen volt, miért kellett feljönni, mi lesz most, mindjárt kiszállok, utána pedig a csúnyább változat.....
És elindultunk, hááát nem tudom hogy nyitva volt-e a szemem, sikítottunk mint a fene. és mint ha sose lett volna vége :D Kiszálláskor viszont, húha, nagyon tetszett.Szerintem tuti mentünk volna mégegyszer,csak sajna nem volt rá idő:( Viszont! Vettünk képet, csak mert nagyon vicces. Hááát nem a legelőnyösebb kép rólunk, lehet majd csak a kiváltságosok láthatják :P
http://www.dorneypark.com/public/kiosks/videomodule.cfm?mode=video&ID=7&MediaTypeID=5&kioskmode=yes itt egy kis videó. a kilátás fantasztikus.
9:30kor indultunk vissza a táborba. Mindenki hulla fáradtan. Aludni is sikerült, másnap pedig késői kelés. 8:30-ra kellett mennünk reggelizni, housekeepingre voltunk beosztva Claudival.
Hát kegyetlen nemtörődömök ezek a kislányok:/
A hétnek is lassan vége, tegnap a laundry is megvolt, ma pedig afternoon shift. 1kor kezdünk, van még 45 percünk ebédig. Remélem jobb lesz mint a tegnapi vacsora. Ami kérem szépen: gofri,palacsinta, eper, fasírt, krumpli, gyümölcs volt. Hát nem tudom, az eleje nekem nagyon egy reggeli menüjére hasonlít :/
Képeket is töltök fel még, esténként mindig összeül a társaság, többnyire a dining roomban a lounge helyett:) Tegnap megint volt buli a kislányoknak, ma is lesz, és megint ott leszek:D Vétek lenne kihagyni, Justin Bieber zene, isteniiii :D:D
Tegnapi nap nagyon hosszú volt, és nem éppen nyugis. Claudi rendesen izgult, meg mi is. Komolyan veszi a tábor a dolgokat, semmi cigi, alkohol. Hááát, akadt egy kis probléma de minden megoldódott. Szerencsére...Ilyeneket majd személyesen:)
Most pedig befejezem, de előtte lementem, mielőtt még elveszne megint:) Hola;)

1 megjegyzés:

  1. Fuh Suki...akkor ez egy jo kis nap lehetett :D Lelki szemeim elott van mikor a simon judán konyorogtem h uljunk be az oriáskerékbe...és miután megtort a jég beultunk...és Neked szuper volt..én meg majd el hánytam magam utánna :D:D De látom azota megbátorodtál :P :D jol is tetted:D

    VálaszTörlés