2010. július 24., szombat

Still alive...

Igen, még élek.:) Sajnos az utóbbi napokban teljesen lehetetlen volt géphez jutni... Vagy egy perc szabadidőm nem volt, vagy pedig nem működött a net.
Szóval akkor jön most egy kis nagyon gyors összefoglaló az elmúlt hétről. Igazából, azt se tudom milyen nap van, így az előző hétre se nagyon emlékszem, de ígérem valahogy megpróbálom :)
Nagyon durván húzós volt ez a hét. Ugye hétfőn megvolt Philadelphia. kedden indulhat a munka. Elmentünk moziba, ahogy már írtam, nagyon izgalmas volt az út, egyébként :P A 10 személyes kisbuszban 14-en voltunk. Á, nem lesz ebből probléma, gondoltunk. Na és akkor. Megláttuk a rendőrkocsit....gyorsan bekötni a biztonsági övet, de hát ugye nem juthatott mindenkinek, így osztoztunk. Akkor kezdtünk el félni, mikor megláttuk, hogy amint elhagytuk a rend őreit, elindultak ők is a nyomunkban. Elég rázós volt, nehogy már Amerikában csukjanak le :D De persze nem lett semmi baj:) Lehagytuk őket :P
Szerdára sajnos nem emlékszem, de szerintem semmi különleges nem történt:D
Csütörtökön viszont annál inkább. Prep-re voltam beosztva, nagyon sok mindent kellett megcsinálni, mivel szombaton visiting day volt. Ami annyit jelent, hogy jönnek a gyerekek szülei, látogatóba, mindenféle kajával meg lufival. Ez kb 1700 embert jelent,(és én meg a 120 emberen voltam kiakadva Londonban:D:P)
Na szóval a lényeg, elég sok munkánk volt, sajtokat szeleteltünk, na és hát voltam olyan ügyes, de ez érthető is, hisz már itt vagyok egy ideje, meg kellett hogy történjen:) Na szóval sikerült elvágnom az ujjam, a kedvenc késemmel, nem kicsit, nagyon:D Mindenki mondta hogy menjek a nővérhez...Na mondom, ne szórakozzatok, ilyen kis vágással??? :D Erős vagyok én:) De muszáj volt, mert nagyon vérzett, nem bírt elállni, pedig szorítottam is...KB fél óráig ültem a nővérnél, 3szor kötötte át az ujjam, mivel min. 10 percig vérzett, aztán sikerült is visszaérnem a munka végére.:) Legalább ennyi.
Szombaton pedig: VISITING DAY, juppíííííí. A beosztás pedig Leader of the dining hall. Köszönöm, köszönöm :P:P A szomszédos táborból küldtek segítséget, mi is megyünk majd szombaton :) (Aztán mégse mentem, de ezt csak margóra)
Elég húzós nap volt, jó sokat dolgoztunk, viszont a kaja isteni volt :)
Következő hét keddi program: Hershey Park.Újabb vidámpark. Először semmi kedvem nem volt menni, főleg mikor meghallottam hogy kétszer nehezebb lesz a munka, sokkal zsúfoltabb. Na mondom, pont jókor jön ez is... Utólag persze nagyon jól döntöttem, hogy mégis elmentem. Más gyerekekhez voltam beosztva, ezerszer jobban éreztem magam mint az előző csoporttal. Az idő pedig, hát izé...az utóbbi napokban folyton esik, így ez kedden sem maradhatott ki. Persze nekünk senki sem szólt hogy talán jó lenne valami kabát vagy pulcsi féleséget hozni...Sebaj, kemény fából faragtak minket.:) Így útnak indultunk szakadó esőben, mindenféle boltba betérve, kajálni, hátha időközben eláll. Mikor végre megtörtént a csoda kezdődhetett a mulatság :D:D Irány a hullámvasút. Nem tudom mi történhetett velem...Régen elég volt ha csak ránéztem egy ilyenre és már elég volt...Most meg akkor eszméltem rá hogy mi is fog történni, mikor becsatolták az öveket. Juhééééj mégegyszeeeer :D
Mikor a kiscsajok leléptek, szabad volt a pálya, mindenki mehetett amerre akart, szóval neki is vágtunk, megint a vak világba,melyik a szimpatikusabb. Az eső persze elkezdett megint esni, nem is akárhogy, így futás , a Fekete hullámvasút felé. Fel se kellett ülnünk a vizesre, mert így is kb úgy néztünk ki mint ha részt vettünk volna rajta. Hersheyben sokkal többet kell várakozni a hullámvasútra, hosszabbak a sorok. Viszont nagyon megéri. Amennyire engedte az időnk, felültünk még párra. A videók magukért beszélnek:) ISTENI:)http://www.youtube.com/watch?v=Wo14nYWDeI4 ez a fekete.
http://www.youtube.com/watch?v=HBSbdvFuwKE&feature=related Farenheit, nagyon durva, sajna nem sikeült ráülni, mert hosszú volt a sor, nekünk meg nem volt időnk :(
és a legeslegszuperebb, ahol egész menet alatt csak csúnya szó hagyta el a 4 magyar csaj száját:)http://www.youtube.com/watch?v=8Jb_SZqHOR4&feature=related
Volt róla szó, hogy vmelyik nap elmehetünk, 50 dolcsi, csak mi staffosok :) Még gondolkodom :D
A parkban van a csokigyárat bemutató épület, vasúttal ami körbevisz és rengeteg csokival( híres nevezetes Hershey csoki)
Ma pedig szombat, a Towandaba menők már elmentek, nekünk meg pont szünetünk van. A napok egyébként ugyanúgy telnek. Jól érezzük magunkat. Post camp-re fel lehetett jelentkezni, nem lesz rossz, napi 45 dollár. Szép kis összeg:) A tábort majd valószínűleg 5-én hagyjuk el.Úticél Washington DC, utána pedig NYC. Miami sajna kimarad, de majd jövőre.:)
Mindenkinek nagy ölelés:)

1 megjegyzés:

  1. A négy magyar csaj, meg "én" is rettegve siklottam végig a pályát :)
    A látvány lenyűgöző, de élőben teljesen más !

    VálaszTörlés