2010. június 29., kedd

Csapo 2

Haaat en ezt nem hiszem eeeeeeel :( elobb egy olyan szep hosszu bejegyzest irtam, mire elkeszult hogy kozze tegyem, elveszett:(:( Igy kezdhetem egyedul. Lehet hogy ez a buntetes mert regota nem irtam semmit se :(:(
Na szoval nemreg volt nalunk egy DJ igy egy kis bulit csaptunk a dining roomban. Volt ott minden fagyi, sok sok Justin Bieber szam. Fura izlesuk van ezeknek az amerikaiaknak.
Housekeeping most sem maradhatott ki a hetrol. Kataval a tabor minden zeg-zugat kitakaritottuk, meg a vezetok hazat is, ahol megajandekoztuk magunkat egy kis cookieval, illetve lathattunk minimum 20 par zold-sarga sportcipot( a tabor szinei- es ez csak a ferfi tulajdona)
A kovetkezo napot az afternoon shift kovette ami nem olyan jo mint amilyennek hangzik. Vegulis nem rossz csak faraszto. Ez annyit jelent hogy 1re mesz es 9ig vagy. Mikor a tobbiek elmennek pihenni, te ott vagy es elkeszited ami hianyzik. jelen esetben a salatabart., Egesz delutan paprikat szeletelte, vagy 4 edenyt megtoltottem. Claudinak se volt egyszeru, o az uborkaval bajlodott. De vegre siekrult. Este lehetett menni Wallmartba, de oda megint nem juottam el, mert hat amunka. De majd ma :D:D Mar nagyon megneznem magamnak azt helyet.
A kiscsajok pedig. Huuuuha. Oriasi a zaj. most is lehallatszik a nyuzsi. Olyan mintha egy allatcsorda futna at a plafonon, utana pedig egy hegyomlas, es egy kis foldrenges kombinacioja kovetkezik. Tapsolnak, sikitanak. Sitty-sutty csak egy pillanatra nezel felre es mar a szekeken allnak, es ugralnak, utana pedig johet egy kis asztalcsapkodas szurkolasnak hivva, ahol minden a foldre kerul ami valamikor meg az asztalon volt. Tehat ilyen az elet. Aug 13ig :D
Ma laundry-n voltam. Nem nagyon fejtenem ki, olyan mint az otthoni mosas csak sokkal nagyobb mennyisegben. Ami tuti, hogy kegyetlen unalmas. 8tol fel 5ig ott voltunk. De
legalabb jo, mert utana nem kell dolgozni, holnap pedig ismetelten egy szabadnap.
Szinten hnap jonnek Kingaek is, es vegre teljes a chicken staff letszama:)
Ha mar az elozobe is leirtam itt is megemlitem, hogy megtortent egy agycsere. nem agy hanem aagy :D Ugyanis egy kedves kis pokica akit el akartam tuntetni, gondolta hogy ne menjenek konnyen a dolgok igy a lecsapas utan nyoma veszett, majd hirtelen vegigszaladt a kezemen a semmi fele. Es el is tunt. Na mondom, ejfel korul, pakoljunk at mashova. Ugyhogy ez van :D Nem tudom miert erdekes ez, de gondolom megosztom :D
Mindenkit udvozlok, anlunk este nagyon meleg van, nem lehet aludni. Remelem azert az otthoni ido is javulgat, Napokkal nem vagyok tisztaban, azt se tudom milyen nap van, nem meg hogy hanyadika.:O mindig csak annyi a vilagos hogy mikor es hova kell menni dolgozni. hat ilyen az elet. Holnaputan preparation/on vagyok. De elotte meg a jol megerdemelt szunet. Jul.-an megyunk a Dorney parkba, ami egyfajta vidampark, amjd errol is beszamolok. Igaz dolgozni kell,de a munka utan mindenki azt csinal amit akar.
Na akkor ennyi lenne. A masik jobban sikerult, de azert ez se rossz. A tarsasag nagyon jo, mindenki jofej, sokat szorakozunk. A visszaterok is megjegyeztek hogy mar most tetszik nekik, es hogy tavaly nem volt ilyen hogy az elso hetekben kialakuljon egy ilyen team.
Na most viszont megyek kicsit pihenni. puszi

5 megjegyzés:

  1. Szia. Látom zajlik az élet és nem unatkozol.:D
    Hála már 1-2 napja itt is nyár van végre. 1 hétig nagyon beteg voltam, de most már jobb:( , de ezt majd személyesen. Amúgy jó hír h csak 3ezerrel lett több a bérletünk és augban lehet majd megvenni. Addig is dolgozz sokat;) és gyűjtsd a pénzt és az élményeket:D Szia.

    VálaszTörlés
  2. Hat az bizony zajlik :D Orulok hogy otthon is minden oke. Igen, en is neztem hogy kicsit dragult.Majd szeptemberben meccsen tali :)

    VálaszTörlés
  3. Majd én kifizetem,....hol itt a gond :)! Csajok, majd előre jelezzétek, hogy mikor utaljam a zsét. Niki, - nekem kell gyűjteni a pénzt, nem a Rékának. Aztán, majd engem is meghívtok egy-két jó meccsre.
    Puszillak.

    VálaszTörlés
  4. Ha nekem is ilyen apukám lenne:D

    VálaszTörlés