2010. június 21., hétfő

Húha. Hol is hagytam abba? :D Day off. Vasárnap egy speciális munkarend lépett érvénybe. 7!!!kor kezdünk. Szaladgálás ide-oda, szinte ugyanaz a menetrend, csak most mindenki egyszerre evett. Elég sűrű volt a nap. Nemsokára 500 gyerek érkezik.El se merem képzelni mi lesz itt, meg mennyi mindent kell előkészíteni a fogadásra is.
Tegnap megrendeztük az első BBQ estet. Mindenki kint segédkezett, mi bent voltunk, de lehet hogy jobban is jártunk.:P
Tegnapi nap elég sokáig tartott. Este még itt jengáztunk :) Szerencsére nem nálam dőlt össze:P
Muszáj ide is leírni, végre meg van a fehér M-es pólóm :D Csak nehogy összekenjem.
Nemsokára megérkeznek a többiek is, még legalább 8 ember jön, ebből 5 magyar.
Tegnao este sepciális program volt,jött egy DJ :D pont a házunk előtt. Táncoltunk egyet, meg énekeltünk, voltak ciki pillanatok, amikor halkan kellett énekelni, kicsit hangosabbak volunk Fannival, ugyhogy sikerült magunkra vonni a figyelmet.:D Van ilyen :D
Jó volt, azóta is azt énekeljük :D Clau bemutatta limbó illetve hullahopp tudását, nagy sikert aratott.
Mai nap elég unalmasan telt. House keepingen voltam, hát elég gyorsan befejeztem mindent, nem tudtam mit csinálni. Kegyetlen volt. Rakodom, rakodom, erre szólnak hogy mehetek pihenni, meg hogy mindenki elment, de legalább kaptam jégkrémet, én egyedül :P Aztán miután vagy nyolcadszorra hajtogattam ossze a párnahuzatot ill. törcsit (amiből összesen volt 10 db) csak mert nem volt mit csinálnom, gondoltam besegítek a konyhán.
Most pedig focit nézünk:D 4:30kor megint munka, előkészíteni a vacsinak valót. Este pedig Mark kitalált vmi programot, ami nem a ZOO ahogy azt beharangozta. Kíváncsian várjuk :)

1 megjegyzés: