2010. június 30., szerda

What´s going on?

Tegnapi WallMart túra is megvolt. Sajna nem mindenki jöhetett, mert a műszakuk elhúzódott így hatan vágtunk neki az útnak. Gyors beültünk a Pizza Hut-ba, összeállítottuk a saját pizzánkat, aztán irány a vásárlás. Vettem egy szép kis inget illetve egy táskát. Kasszánál kicsit csodálkoztam hogy miért csak ennyit fizetek, de nem reklamáltam:P Utólag derült ki hogy a pénztáros elfelejtette beütni a tatyót, hiába éjjeli műszak. 10:30-kor jött értünk a kocsi, aztán irány az ágy.
Ma pedig.....DAY OFF!!!!!!!! I´m lovin it ;)
Szépen nyugodtan felkeltem, mert hát hova is siessek :D Claudit is sikerült valahogy kirángatni az ágyból. Reggelit természetesen nem értük el, így irány a mosoda. Útközben összetalálkoztunk Dan-nel( a tábor vezetője). Kérdi hogy hova megyünk és hogy merre van. Szépen elmondtuk neki, erre ő, hogy ne vigyen-e el minket a kocsival ( hasonló mint a golfkocsi http://www.candssales.com/Gator.jpg kb ilyen csak hátul is van még 2 ülés) Hát persze hogy, ki ne hagyjuk :D Szóval felpattantunk hátra és indulhat a móka. Megkérdezte hogy nincs-e ellenünkre egy kis körút. Körbefurikáztunk a fél táboron, kicsit féltem hogy dombnak fel vajon menni fog-e? Illetve a nagy zötykölődés közben, nehogy kiessenek a szennyes holmik a kezemből.Nem lett volna jó. A körút végén kitett minket a mosodánál,mi meg szépen megköszöntük( állítólag nem nagyon van ilyen furikázásokra példa, pláne nem Dan-től, úgyhogy most picit büszkék vagyunk :P) Claudival elsétáltunk a tábor körül, meglestük a teniszezőket. Igen Kataaa :D
A délután nagy része a medencénél telt. Vééééégre. Báár az idő nem volt vmi felhőtlen, de mondom ha már egyszer day off, ki nem hagyom, eshet is akár. Itt ott persze beborult, de ez se tartott vissza hogy bemenjek a vízbe.:) Isteni volt, jó kis langyos víz. Nemsokára a fiúk is megérkeztek, hisz pont akkor volt szünetük. Pancsoltunk egyet. Tominak hála megint viccelődéssel telt az egész.:D
Kingáék is megérkeztek, most vacsinál már szinte el se fértünk 2 asztalnál, annyian vagyunk. Holnap a dish roomban vagyok, fel kell kötni a gatyát mert meleg lesz.
Ma ismét el lehet menni a városba. Juppííí, tegnap már kinéztem pár dolgot.
Egyelőre ennyi lenne máról. Puszi mindenkinek xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése