2010. június 23., szerda

Hi everyone :)
Mostanában nem nagyon tudok géphez jutni, ez a munka egyszerűen lefáraszt. Ma is meg tegnap is takarítás pedig nem is oda vagyok beosztva, de persze, hogyne :) Tegnap mexikói fiúkkal voltam az étkezőben, jól elszórakoztunk, nyugis volt, végre én is megtapasztalhattam milyen ismertnek lenni, mert ugye ez veled is megtörténhet ha a mexikóiakkal állsz ;)
Tomiról kiderült hogy ismerjük egymást, de még nem találkoztunk személyesen, hát megesik az ilyen :D
Maci még mindig itt ólálkodik valahol, de hogy állítólag nem kell tőle félni, mert ha megpofozod elfut, hát nem tudom hogy ezt érdemes lenne-e átültetni gyakorlatba:D:D
Csajok tegnap elmentek WallMart-ba,én pedig végre pihenhettem egy kicsit. Lábaim totál kivannak a sok állástól.
Ma Tania és Irina mellett én is a mosogatásra voltam beosztva.De ez se tartott sokáig mert a gyerekek kabinjait kellett kitakarítani. Megőrülünk már az amerikaiaktól. Minden egyes ágyon a Peace jel, a párnán, a paplanon, macin, képen, ruhán, mindenhol...Teljesen elveszti a jelentését. pár éve amikor nyakláncot akartam venni, sehol nem találtam, ma pedig mindenhol ezt látja az ember. A legszomorúbb hogy a kis 10 éves gyerek teljesen biztos hogy nem érti a jelentését :/ Furák ezek az amerikaiak. Ki lettek pakolva a gyerekeke cuccai, rengeteg mindent hoztak, nem tudom hogy fogják-e mindet használni...Úgy néz ki mint az otthoni szobájuk.
Pénteken újra szabadnap, jó lesz kicsit pihenni, aztán majd szombaton érkezik az 500 gyerek, izgi lesz :D
Egyelőre ennyi. Fogadtunk Tomival a vb döntőre, nem árulom el bocsi:P
Képek vannak, össze kell gyűjteni, aztán feltöltöm. De múltkor se sikerült :( nem mutatja, de próbálkozom ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése